Menu
Kancelaria Prawna Sp. z o.o.
FAQ FAQ
Czy Kancelaria udziela porad przez telefon?

Zasadniczo nie udzielamy porad drogą telefoniczną. Jednak w sytuacji, gdy firma lub osoba jest związana z Kancelarią stałą umową, istnieje możliwość uzyskania w drobnych kwestiach porady prawnej podczas rozmowy telefonicznej. Nie jest to możliwe jednak w bardziej skomplikowanych sprawach. Sprawy takie wymagają rzetelnego zapoznania się ze sprawa, co jest kluczowe w profesjonalnej poradzie prawnej nakierowanej na dobranie możliwie najlepszych rozwiązań, indywidualnie dobranych do danej sprawy.

W związku z obecną sytuacją wywołaną epidemią Covid-19 Kancelaria zachęca do kontaktu telefonicznego oraz mailowego. W trakcie rozmowy telefonicznej ocenimy czy porada prawna w danej sytuacji możliwa jest podczas rozmowy telefonicznej czy też będzie wymagała chociażby przesłania na adres siedziby Kancelarii lub adres e-mail niezbędnych dokumentów. Zapraszamy również do kontaktu poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce Kontakt.

Co przemawia za wyborem Kancelarii Expressis Verbis?

Oferujemy kompleksowe wsparcie dla osób fizycznych, prawnych oraz przedsiębiorców dzięki stałej współpracy ze specjalistami świadczącymi sumarycznie pełną obsługę prawną, m.in. adwokata, radcę prawnego, notariusza, doradcę podatkowego, biegłego rewidenta, tłumacza przysięgłego oraz specjalistę ds. marketingu.

Czy Kancelaria udziela porad za pośrednictwem sieci internetowej?

Tak, udzielamy porad prawnych w drodze elektronicznej. W praktyce proces ten przedstawia się następująco:

  • po otrzymaniu zapytania mailowego przesyłamy na adres zwrotny potwierdzenie otrzymania zapytania oraz informację dotyczącą czasu, jaki będzie potrzebny na udzielenie satysfakcjonującej Klienta odpowiedzi czy też prośbę o uzupełnienie niezbędnych informacji/dokumentów dot. sprawy;
  • w treści maila zwrotnego podajemy również wycenę usługi. Od momentu otrzymania przez nas płatności udzielimy odpowiedzi w terminie do 5 dni roboczych;
  • stałym Klientom udzielamy porad drogą elektroniczną w ramach podpisanej umowy o współpracy.
Jak należy przygotować się na spotkanie w sprawie porady prawnej?

Na spotkanie należy zabrać wszelkie dokumenty związane ze sprawą, które zostały zgromadzone w wersji papierowej lub elektronicznej. W przypadku braku oryginałów wystarczą kserokopie, na podstawie których co najmniej jeden ekspert Kancelarii zapozna się z problematyką sprawy.

W jakich godzinach pracują prawnicy Kancelarii?

Standardowo pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. W wyjątkowych wypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu, możliwe jest spotkanie w godzinach niestandardowych z uwzględnieniem sobót, niedziel lub innych dni ustawowo wolnych od pracy. Uzyskanie pewności co do skontaktowania się z konkretnym prawnikiem prosimy o telefoniczne uzgadnianie terminu spotkania.

Jakie są koszty porady prawnej lub opłaty za prowadzenie sprawy?

Nasze stawki uzgadniane są indywidualnie w zależności od oceny stopnia zawiłości, charakteru, prawdopodobnego czasu trwania oraz czasu poświęconego na prowadzenie danej sprawy. Po zapoznaniu się z problemem, przed przyjęciem zlecenia, zawsze informujemy Klienta o wysokości wynagrodzenia.

Czy pierwsze spotkanie z przedstawicielem lub ekspertem Kancelarii jest odpłatne?

Pierwsze spotkanie w celu przedstawienia sprawy jest bezpłatne, o ile Klient nie życzy sobie uzyskać w jego trakcie porady prawnej. Nie należy zatem obawiać się rozmowy z którymkolwiek spośród naszych ekspertów, ponieważ przed Państwa decyzją o zleceniu Kancelarii zajęciu się daną sprawą zostaną Państwu przedstawione warunki współpracy.

Jakie są możliwe formy rozliczenia z Kancelarią?

Preferujemy trzy formy rozliczania współpracy:

  • ryczałt miesięczny lub kwartalny z limitem godzin – jest to określona liczba godzin do wykorzystania w miesiącu (kwartale), zaś po przekroczeniu limitu – przysługuje wynagrodzenie według stawki godzinowej (rozliczenie co do minuty);
  • wynagrodzenie godzinowe, które przysługuje za każdą godzinę pracy Kancelarii (rozliczenie co do minuty);
  • wynagrodzenie ryczałtowe – za realizowany projekt.

Wystawiamy faktury VAT.

Czy przekazywanie Kancelarii informacji jest bezpieczne?

Bezwzględnie TAK. Wszyscy prawnicy współpracujący z Kancelarią zachowują w poufności wszelkie dane i informacje przekazane od Klienta, co zasadniczo stanowi przejaw skrupulatnego przestrzegania przez nich tajemnicy zawodowej. Ponadto z informacjami dotyczącymi ochrony Państwa danych osobowych mogą się Państwo zapoznać otwierając zakładkę Polityka prywatności

Szanowni Państwo,


kontakt w związku z rozpoczęciem obowiązywania od dnia 25 maja 2018 r. przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. RODO) uprzejmie informujemy, że nasza organizacja, tj. Kancelaria Prawna EXPRESSIS VERBIS, wdrożyła i stosuje zasady przetwarzania danych osobowych wynikające z tego aktu prawnego. W związku z tym – jeżeli jest Pani/Pan osobą fizyczną i korzysta lub zamierza skorzystać ze świadczonych przez nas usług jako konsument – uprzejmie prosimy o zapoznanie się z aktualną wersją Polityki prywatności i zasadami ochrony danych osobowych [HIPERŁĄCZE] naszego portalu. Akceptacja ich postanowień jest niezbędna podczas wypełniania formularza rejestracji. W razie jakichkolwiek wątpliwości w zakresie przetwarzania Państwa danych osobowych lub ewentualnego naruszenia Państwa prawa do prywatności prosimy o kontakt.
Rozumiem